שיווק העסק – מה צריך לעשות?

בסרטון זה אני מסביר על שיווק העסק – מה צריך לעשות כדי להגיע ללקוחות ולהביא ליותר מכירות. (סרטון זה הוא חלק מהרצאה שניתנה לבעלי עסקים בקורס ניהול עסק של המעו"ף – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים).

המחשבה של עסקים רבים היא שצריך לדחוף מוצרים ללקוחות. מטרת השיווק היא שהשוק, הלקוחות, ירצו לעבוד איתנו ולכן חשוב לעזור להם לעשות את זה בנוחות ובקלות.

אז מה צריך לעשות בשיווק העסק?

בתקופה הזו שהאינטרנט הוא גורם מרכזי בעלי עסקים חייבים לעבוד על נגישות העסק! הלקוחות שלכם מחפשים את זה.

חברות עושות פרסום ואם הן מאפשרות ללקוחות שלהם להירשם ולשלם בלחיצת כפתור הרי שהן חוסכות לו זמן יקר ואת הצורך לבצע מחקר באתרים אחרים וכך מביאות לסגירה של יותר עסקאות ויותר רווחים.

עליכם לבדוק את האתר שלכם ולוודא שקל לפעול בו. האם הלקוחות שלכם יכולים להיכנס בשעות שנוחות להם, בערב או בלילה ואולי בבוקר לפני שהם יוצאים לעבודה, לאתר האינטרנט שלכם, לקבל מידע על המוצרים או השירותים שלכם ומשם לפנות אליכם בצורה נוחה, להזמין או לבצע רכישה?

השיווק הפך להרבה יותר מתוחכם ועסק נגיש הוא העסק שיצליח לעומת המתחרים שלו.

דוגמה לשיווק העסק – לייצר עסק נגיש

בסרטון זה העוסק בשיווק העסק, אני נותן דוגמה על עסק של טיולי ג'יפים שמתקשר עם הלקוחות שלו בעזרת שיווק במובייל.

העסק שולח ללקוחות הודעה לנייד כשיש טיול מעניין ובמידה והלקוח מעוניין, הוא לוחץ על הקישור, עובר לדף נחיתה ושם הוא יכול לקבל את כל הפרטים על הטיולים, המיקום שלהם, דרגת קושי ועוד, ללחוץ על כפתור ולעבור לדף מכירה שבו הם יכולים לשלם ולרכוש את המוצר – במקרה זה טיול ג'יפים מהנה.

צרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ וליווי לשיווק נכון ולהגדלת המכירות כחלק חשוב מהצלחת העסק.

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: