ובכן – הגברת מכירות אינה פותרת בעיית רווחיות!
כדי להרוויח, העסק צריך לבסס מודל עסקי רווחי.
כלומר, עסק צריך לפעול ברווחיות ואז להגביר מכירות.
כדי למשוך לקוחות ולהגביר מכירות העסק משפר את התנאים ללקוחות ובאופן טבעי עליה במכירות כרוכה בהפחתת רווחיות.
עסק מפסיד שיגביר מכירות יפסיד יותר.
לכן בעלי העסקים צריכים להשקיע מאמצים בביסוס הרווחיות לפני שהם משקיעים בהגברת מכירות.
שיפור ברווחיות יבוא לידי ביטוי בירידת החוב בבנקים, וכמובן בדוחות של סוף השנה.